Найменування документа (укр.)
Акціонери нашого товариства (АТ) прийняли рішення змінити тип товариства з публічного на приватне. У зв`язку з зміною типу АТ, чи потрібно переглядати раніше видані накази (з питань охорони праці) про затвердження інструкцій, положень, відповідальних осіб, постійно діючих комісій і так далі? А також чи необхідно вносити зміни/переглядати дозволи на виконання робіт та експлуатацію машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань ОП та промислової безпеки тощо? Тобто що необхідно поновити чи змінити в даному випадку?
Дата прийняття
01.11.2017
Статус
Діючий
Вид документа
Питання-Відповідь (Охорона праці)
Розробник
Державна служба України з питань праці