Текст нормативного документа доступний в ІДС БУДСТАНДАРТ

Ціни Демо-версія Заявка на документ

Найменування документа (укр.)

Згідно зі статтею 1 Закону України Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності забороняється вимагати від суб’єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Пункт 48 Переліку передбачає отримання дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Отже, вказаний закон виключає строковий характер дозволу (закінчення строку дії) та можливість його продовження. Також згідно зі статтею 21 Закону України Про охорону праці одержання дозволу не вимагається в разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Просимо роз’яснити, як між собою співвідносяться вимоги двох вищезазначених законів? Чи поширюються вимоги щодо отримання дозволів на об’єкти електроенергетики, які перебувають в експлуатації тривалий час та були прийняті в експлуатацію згідно з чинними на той час нормами? Чи потрібно кожні 5 років отримувати дозволи для конкретних об’єктів електроенергетики, як того вимагає пункт 15 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107? Чи є законними вимоги щодо повторної експертизи та продовження строку дії дозволу?

Дата прийняття

01.05.2015

Статус

Діючий

Вид документа

Питання-Відповідь (Охорона праці)

Розробник

Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд)