Найменування документа (укр.)
Наша організація виконує електромонтажні роботи будь-якої складності на об’єктах різного призначення, у тому числі на промислових підприємствах. При визначенні вартості робіт ми використовуємо в основному ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж електротехнічних установок (Збірник 8), при ремонтних роботах - ДСТУ Б Д.2.4-17:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Електромонтажні роботи (Збірник 17). У теперішній час ведуться переговори про виконання робіт на підприємстві з виробництва будматеріалів, яке реконструюється. Замовник ставить умову про виконання нашою організацією не тільки всіх електромонтажних робіт із силових та електроосвітлювальних підводок і мереж, але і з монтажу нового технологічного устаткування в цехах за одним договором підряду (нам рекомендують знайти фахівців-монтажників такого устаткування та оформити їх тимчасово для виконання робіт). Проектна документація в замовника є, але кошторисну документацію він не замовляв, тому нам пропонується визначити свою договірну ціну із застосуванням ДСТУ Б Д.2.3-24.-2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування підприємств промисловості будівельних матеріалів (Збірник 24). При перегляді стандарту виникли питання, які просимо роз`яснити, і навести приклади для правильного розуміння. Практично все устаткування за нашою проектною документацією відрізняється за своєю вагою від передбаченого в нормах, вказівок про це в Технічній частині Збірника 24 немає. У Вказівках щодо застосування норм РЕКНМУ (ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012) є Розділ 5, у якому наведено дві таблиці з коефіцієнтами, що застосовуються до норм Збірника, але незрозуміло, як визначається коефіцієнт зміни маси устаткування (ліва частина таблиці), чому за однакових значень коефіцієнти до норм (права частина таблиці) майже у два рази відрізняються за величиною залежно від одиниці виміру - шт, комплект або тонна. Чи можуть застосовуватися підвищувальні коефіцієнти при виконанні монтажних робіт на підприємствах, що реконструюються?
Дата прийняття
01.07.2021
Дата скасування дії
07.02.2023
Статус
Недіючий
Вид документа
Розділ 01. Кошторисно-нормативна база, порядок її застосування
Розробник
Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України
Додаткові дані
Роз`яснення не чинне, оскільки базується на скасованих нормативних актах і потребує перегляду відповідно до чинних вимог
