Найменування документа (укр.)
Наше підприємство укладає договори підряду на виконання будівельних робіт на об’єктах, що знаходяться на відстані 10 - 35 км від місця розташування підприємства і у договірних цінах враховує витрати на перевезення робітників власним мікроавтобусом за методикою, викладеною в Збірнику Ціноутворення у будівництві № 9, вересень 2016, стор.80. У прикладі розрахунку загальний час використання автотранспортного засобу визначається з моменту його виїзду з гаража підрядника і до повернення в гараж після закінчення робочої зміни за винятком часу на обідню перерву, тобто автомобіль перебуває на об’єкті до кінця робочої зміни (у чеканні) і в цей час енергоносії, мастильні матеріали, запчастини та матеріали на ремонт не витрачаються і це враховується при розрахунку вартості однієї машино-години використання мікроавтобуса. Наш замовник відмовляється оплачувати простій автобуса на об’єкті та наполягає на його від’їзді в гараж з поверненням на об’єкт наприкінці зміни, що на його думку здешевить витрати на перевезення, незважаючи на те, що пробіг автомобіля збільшується у два рази. Просимо роз’яснити, чи є правильною така вимога замовника?
Дата прийняття
01.10.2020
Статус
Діючий
Вид документа
Розділ 02. Договірні ціни і вартість будівництва
Розробник
Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України
