Найменування документа (укр.)
Просимо роз’яснити спірне питання щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на експлуатацію підвісних люльок. Наша організація виконала роботи з капітального ремонту фасаду будівлі закладу культури, фінансування здійснювалося за рахунок коштів міського бюджету. Основна робота полягала в утепленні фасадів мінераловатними плитами товщиною 100 мм, при цьому враховуючи конфігурацію будівлі та її висоту утеплення проводилося із застосуванням підвісних люльок 2-місних самопідйомних, орендованих згідно з договором оренди. У договірній ціні, погодженій замовником, а потім в Актах приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в вартість цих робіт визначалася із застосуванням таких ресурсних елементних кошторисних норм: PH20-6-6 Установлення та знімання підвісних люльок; РН20-6-1 Пересування підвісних люльок по горизонталі на плоскій покрівлі; ЕН15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщ.100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією CERESIT. Окремим рядком була зазначена вартість оренди підвісних люльок згідно з договором оренди. Роботи було виконано з високою якістю, прийнято та оплачено замовником відповідно до умов договору. Під час перевірки замовника спеціалісти контролюючого органу вимагають виключити з Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, оплачених замовником, вартість оренди підвісних люльок, вартість робіт з установлення та знімання підвісних люльок, а також з пересування їх по горизонталі на плоскій покрівлі, мотивуючи тим, що всі ці витрати враховано в загальновиробничих витратах, у тому числі в усереднених показниках Додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Просимо роз’яснити, чи правомірні дії спеціалістів контролюючого органу, особливо якщо врахувати, що на ці роботи розроблено ресурсні норми і вони наведені в державному стандарті на ремонтно-будівельні роботи?
Дата прийняття
01.01.2020
Дата скасування дії
08.11.2021
Статус
Недіючий
Вид документа
Розділ 01. Кошторисно-нормативна база, порядок її застосування
Розробник
Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України
Додаткові дані
Роз`яснення не чинне, оскільки базується на скасованих нормативних актах і потребує перегляду відповідно до чинних вимог
