Найменування документа (укр.)
Наша будівельна організація протягом багатьох років одержує збірники Ціноутворення у будівництві, в яких є багато потрібної інформації для підрядних організацій. У цей час виникла спірна ситуація з замовником під час узгодження договірної ціни на будівництво об’єкта з бюджетним фінансуванням, суть суперечки полягає ось у чому. Для того, щоб не перевищувати передбачені інвесторською кошторисною документацією кошти на експлуатацію будівельних машин та механізмів, ми врахували їх вартість за Усередненими показниками на 2019 рік, які було опубліковано в Збірнику Ціноутворення у будівництві № 3, березень 2019, стор.35. Крім того, було враховано податок на землю, яку займає наша дільниця механізації на кожну нормативну машино-годину роботи механізмів, а також плата за проведення техоглядів наших автомобільних кранів в органах Держтехнагляду і плата за обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, оскільки автокрани пересуваються по дорогах загального користування. Замовник згоден із застосуванням Усереднених показників, оскільки вони враховані в його інвесторській кошторисній документації, а податок на землю, яку займає ділянка механізації, а також плату за проведення техоглядів і обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності водіїв-крановиків виключає, тому що в кошторисі ці кошти відсутні. Просимо роз’яснити, хто правий у цій ситуації?
Дата прийняття
01.09.2019
Статус
Діючий
Вид документа
Розділ 05. Експлуатація будівельних машин і механізмів
Розробник
Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України