Залишити заявку на нормативний документ Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом. * - поля, обов'язкові для заповнення Ім'я* E-mail* Телефон* Найменування, шифр документа * Наше підприємство займається продажем фурнітури. Персонал складається в основному з офісних співробітників (менеджерів, логістів, юриста). Всі відділи складаються з начальника і 2-3 співробітників або з одного працівника (юрист, керівник служби персоналу). Директор, інженер з охорони праці, енергетик пройшли навчання з питань охорони праці в навчальному центрі. Начальники відділів навчання не проходили. Я як інженер з охорони праці проводжу тільки вступний інструктаж. Підкажіть, як бути з первинними і повторними інструктажами для офісних співробітників? Хто їх повинен проводити і як часто? Чи можна скласти перелік посадових осіб, затверджений директором, які звільняються від первинних та повторних інструктажів з охорони праці? Організація