Найменування документа (укр.)
Державне підприємство просить дати роз`яснення з такого питання. Замовник надає робочий проект будівництва (капітального ремонту) на комплексну державну експертизу, а потім згідно з договором і розрахунком вартості експертизи здійснює оплату проведеної експертизи в розмірі, передбаченому зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва. У випадку одержання негативного висновку замовник після усунення помилок повинен направити робочий проект на повторну експертизу і знову зробити оплату за неї в розмірі 70 - 90% від вартості первісної експертизи (за розрахунком експертного підрозділу). Кошти на експертизу у замовника вичерпані, помилки допущені проектним інститутом, у зв`язку з чим виникає питання -хто повинен оплачувати повторну експертизу в такому випадку?(укр)
Дата прийняття
01.07.2010
Статус
Діючий
Вид документа
Розділ 09. Питання, пов’язані з діяльністю служб замовника
Розробник
Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України