Залишити заявку на нормативний документ Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом. * - поля, обов'язкові для заповнення Ім'я* E-mail* Телефон* Найменування, шифр документа * Проектною документацією на реконструкцію автомобільної дороги в населеному пункті передбачено виконання будівельних робіт спочатку на одній половині проїзної частини дороги, при цьому на іншій половині зберігається систематичний рух автомобільного транспорту, а потім навпаки, рух здійснюється по половині, на якій уже проведена реконструкція, а роботи ведуться на половині, що підлягає реконструкції. У зв’язку з цим в інвесторській кошторисній документації згідно з п.1 табл.1 ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 Автомобільні дороги (Збірник 27) до норм витрат труда робітників-будівельників, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовано коефіцієнт К - 1,2. Враховуючи, що норми Збірника 27 визначають вартість робіт з нового будівництва, а в цьому випадку здійснюється реконструкція, наша підрядна організація у своїй договірній ціні застосувала до норм згідно з п. 1.1.25 Технічної частини ДСТУ Б Д.2.2-46:2012 Роботи при реконструкції будівель і споруд (Збірник 46) коефіцієнт К - 1,15 до норм витрат труда робітників-будівельників і К - 1,25 до норм часу експлуатації будівельних машин і механізмів, які враховують ускладнені умови виконання робіт при реконструкції в порівнянні з новим будівництвом. Замовник вимагає виключити коефіцієнти на реконструкцію, тому що вони не передбачені інвесторською кошторисною документацією, хоча ніяких вказівок і винятків у п.1.1.25 Технічної частини Збірника 46 з цього питання немає. Просимо роз’яснити, чи правий замовник у цьому випадку та у яких документах це зазначено? Організація