Залишити заявку на нормативний документ Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом. * - поля, обов'язкові для заповнення Ім'я* E-mail* Телефон* Найменування, шифр документа * Акціонери нашого товариства (АТ) прийняли рішення змінити тип товариства з публічного на приватне. У зв`язку з зміною типу АТ, чи потрібно переглядати раніше видані накази (з питань охорони праці) про затвердження інструкцій, положень, відповідальних осіб, постійно діючих комісій і так далі? А також чи необхідно вносити зміни/переглядати дозволи на виконання робіт та експлуатацію машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань ОП та промислової безпеки тощо? Тобто що необхідно поновити чи змінити в даному випадку? Організація